tirsdag 21. mai 2013


Hei!


Jeg syns det har vært spennende å arbeide med foto. Jeg føler jeg har lært mye mer om komposisjon, lys, ide, farger, det gylne snitt og mer. Før kunne jeg ingenting om kameraets funksjoner, og har nå fått en mer grunnleggende forståelse av apparatet.

Jeg har heller ikke arbeidet så mye med blogging før, og denne delen av faget har hjulpet meg til å forstå meg bedre på slikt, selv om jeg til tider syns det kan bli vrient å få til det jeg ønsker.

Innen arbeidsmetoder syns jeg det har vært greit og arbeide via blogg, men det hadde vært lettere å få alle oppgavene som skal gjøres på en dag, på en gang, slik at vi slipper å gå ut og ta bilder flere ganger, når alt egentlig kan gjøres på samme tid. Det gjør at arbeidsmengden virker større. Ellers liker jeg det.
Jeg føler at jeg har fått nok utfordringer, da særlig innen det teknologiske (som jeg aldri har vært god på. J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar